Strony www

Strona www to w dzisiejszych czasach zarówno pierwsza linia kontaktu, miejsce, w którym zapada decyzja czy użytkownik „idzie dalej” – i z leada może stać się Twoim Klientem, albo może podnieść Ci współczynnik odrzuceń, ponieważ uznał Twój serwis za nieatrakcyjny, trudny, niepowiązany z tematem czy zwyczajnie coś poszło nie tak z technicznego punktu widzenia.

Serwis internetowy to także swoisty kręgosłup działań z obszaru marketingu zintegrowanego – to w okół witryny właśnie kręci się cała karuzela działań: SEO, SEM, Social Media, PPC (Reklamy w Google), link building i wiele innych. Dlatego tak ważnym jest, aby Twoja strona była jakościowa, zoptymalizowana do aktualnych wymogów wyszukiwarki Google, dobrze się wyświetlała (zarówno na komputerach stacjonarnych jak i na urządzeniach mobilnych – responsywność!) i była przyjazna zarówno użytkownikowi jak i robotom wyszukiwarki.

Poprawny, jakościowy, responsywny i zoptymalizowany serwis internetowy to otwarte drzwi do wydajnego marketingu w sieci. Jeśli Twoja strona niedomaga na którejś płaszczyźnie, może się okazać że środki i praca, jaką inwestujesz np. w AdWords czy SEO nie przyniosą takiego skutku, jaki byłby dla Ciebie satysfakcjonujący.

Na tym blogu będziemy rozkładać strony www na czynniki pierwsze, będziemy pisać o najnowszych trendach i dzielić się swoimi doświadczeniami. Poniżej wszystkie wpisy w kategorii:

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.5

Posted by on 09:00 in Strony www, Wyszukiwarka Google | 0 comments

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.5

Ten etap dotyczy witryn wykorzystywanych przez hakerów do rozpowszechniania złośliwego oprogramowania. Często informuje o tym ostrzeżenie „Ta witryna może wyrządzić szkody na Twoim komputerze” widoczne w wynikach wyszukiwania.

Czytaj więcej

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.4

Posted by on 09:00 in Strony www, Wyszukiwarka Google | 0 comments

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.4

Po tym jak już udało Ci się określić charakter ataku należy przejść do kolejnego etapu: Oceń szkody (spam) Etap ten dzieli się na pięć części: Przygotowania Wstępne badanie treści spamu (ten punkt wykonasz przed zalogowaniem się na swój serwer) Szerzej zakrojone badania w internecie Ogólna ocena szkód w systemie plików Ustalenie zamiarów hakera Przygotowania Utwórz dokument, w którym będziesz zapisywać informacje uzyskane na tym etapie.

Czytaj więcej

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.3

Posted by on 09:00 in Strony www, Wyszukiwarka Google | 2 komentarze

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.3

Informacje z Centrum wiadomości i strony ‚Problemy dotyczące bezpieczeństwa’ w Search Console mogą pomóc ustalić co było celem hakera, który przejął witrynę.

Czytaj więcej

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.2

Posted by on 09:00 in Strony www, Wyszukiwarka Google | 5 komentarzy

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.2

Poddaj witrynę kwarantannie. Czego potrzebujesz? Możliwość zablokowania wyświetlania Twoich stron na serwerze internetowym.

Czytaj więcej

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.1

Posted by on 09:00 in Strony www, Wyszukiwarka Google | 7 komentarzy

Jak naprawić zaatakowaną witrynę? cz.1

Jeśli Twoja witryna została zaatakowana przez hakerów, proces jej odzyskiwania zacznij od obejrzenia filmu z wprowadzeniem.

Czytaj więcej

3 oznaki sugerujące, że już czas na nową stronę www – tak #3 wciąż się zdarza

Posted by on 15:26 in Blog, Optymalizacja stron SEO, SEO, Strony www | 4 komentarze

3 oznaki sugerujące, że już czas na nową stronę www – tak #3 wciąż się zdarza

Największe firmy działają bardzo szybko optymalizując swoje strategie marketingowe, inwestując w media społecznościowe i optymalizując strony internetowe, by dostosować się do wciąż zmieniających się potrzeb klientów, technologi oraz zmian w wyszukiwarce. Na co zwrócić uwagę? zobacz sam!

Czytaj więcej

Podstawowy marketing w sklepie internetowym – kilka wskazówek

Posted by on 14:34 in Blog, E-commerce, Optymalizacja stron SEO, SEO, Strony www | 2 komentarze

Podstawowy marketing w sklepie internetowym – kilka wskazówek

Działania marketingowe na stronie sklepu powinny przede wszystkim budować wśród klientów zaufanie, rozpoznawalność, renomę i przywiązanie, czyli cechy podstawowe dobrej marki. Co zatem należy zrobić, aby wyróżniać się w gąszczu e-sklepów?

Czytaj więcej

Blog jako narzędzie marketingowe dla sklepu internetowego

Posted by on 12:00 in Blog, E-commerce, SEO, Strony www | 6 komentarzy

Blog jako narzędzie marketingowe dla sklepu internetowego

Blog to szczególna forma kontaktu z klientem, ponieważ jest dwustronna. Czytelnicy mają kontakt z autorem – mogą skontaktować się z nim e-mailowo lub komentując każdy wpis/artykuł. Blogi mogą mieć różną formę od stron, gdzie zamieszczane będą wyłącznie artykuły i informacje prasowe po blogi zawierające wyłącznie materiały wideo.

Czytaj więcej

Porady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym

Posted by on 12:00 in Blog, E-commerce, Optymalizacja stron SEO, SEO, Strony www | 0 comments

Porady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym

Dobrze zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Nie od dziś wiemy, że odpowiednie przedstawienie towaru w witrynie sklepowej ma istotny wpływ na decyzje zakupowe klientów.
Handel elektroniczny rządzi się własnymi regułami. Zobacz jak zaprezentować produkt w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej

Google: Nie rekomendujemy już indeksowania AJAX + bonus

Posted by on 13:36 in Blog, Optymalizacja stron SEO, SEO, Strony www, Wyszukiwarka Google | 2 komentarze

Google: Nie rekomendujemy już indeksowania AJAX + bonus

Google: „Zaproponowaliśmy zestaw praktyk, które webmasterzy mogli wprowadzić na swoich stronach, zgodnie z którymi aplikacje oparte o AJAX były brane pod uwagę przez silnik wyszukiwarki.”

Czytaj więcej