Brand Content Ads – nowy format reklamy na Instagramie! Marki będą mogły promować posty reklamowe blogerów

2
567

Brand_Content_Ads_nowy_format_reklamy_na_Instagramie_Blog_ClearSenseInstagram uruchamia nowy format reklamy – Brand Content Ads. Teraz firmy będą mogły promować posty i publikacje reklamowe, za które płacą liderom opinii. Jednak reklamodawcy nie będą mogli zmieniać treści publikacji ani moderować komentarzy pod nimi. Podsumowując, marka będzie mogła promować ze swojego konta czyjś post, w którym na przykład pojawia się wzmianka o tej marce. Reklamę zobaczą obserwatorzy marki.

Brand Content Ads na Instagramie – co się zmieni?

Wprowadzenie nowej funkcjonalności Brand Content Ads na Instagramie pomoże zwiększyć zasięg postów, za które marki płacą blogerom. Takie posty będą zawierały podpis “Paid Partnership” oraz nazwę promowanej marki.Brand_Content_Ads_Blog_ClearSense

Instagram zaczął korzystać z tagowania “Sponsored” w celu wskazania płatnych publikacji jeszcze w 2017 roku. W odróżnieniu od Brand Content Ads, te posty marek są widoczne tylko dla obserwatorów blogerów i nie można ich zoptymalizować za pomocą Menedżera reklam. Reklamodawcy też nie będą mogli bezpośrednio edytować postów blogerów ani moderować komentarzy pod nimi.

Aby reklamować się w nowym formacie, reklamodawca będzie mógł wybrać jeden z celów kampanii: zwiększenie zasięgu, świadomości marki, wyświetleń wideo, ruchu lub zaangażowania. Podobnie jak w przypadku innych formatów, skuteczność Brand Content Ads można mierzyć za pomocą już istniejących narzędzi reklamowych sieci społecznościowej. Nowy format reklamy powinien stać się dostępny dla wszystkich w ciągu najbliższych kilku tygodni.Brand_Content_Ads_Blog_ClearSense

Jak podłączyć nowy format reklamy dla swojej marki?

Najpierw, bloger powinien zezwolić na korzystanie z jego postów jako publikacji reklamowych. Można to zrobić w zaawansowanych ustawieniach Instagrama. Marki mogą zobaczyć treść postów w Menadżerze reklam, gdzie mogą uruchomić żądaną publikację jako własną reklamę.

Dla przypomnienia, w marcu tego roku, Instagram dodał możliwość bezpośredniego zakupu towarów bez wychodzenia z aplikacji – Instagram Checkout. Wtedy aplikacja faktycznie przekształciła się z sieci społecznościowej w sklep internetowy. Jak działa funkcja, dzięki której użytkownicy mogą bezpośrednio kupować towary – znajdziecie w naszym marcowym artykule.

Brand Content Ads – nowy format reklamy na Instagramie! Marki będą mogły promować posty reklamowe blogerów
5 (100%) 2 votes

2 KOMENTARZE

  1. Bardzo dobre rozwiązanie. Chyba i blogerzy i firmy męczyły się bez tej opcji. Teraz niezależnie od blogera i jego wiedzy będzie można zrobić skuteczną reklamę.

  2. W sumie ciekawa propozycja na reklamę ;) Nie korzystam bardzo z instagrama, ale potencjał z pewnością się zwiększy – przynajmniej dla danej marki ;) Z pewnością wszystko jest jeszcze na etapie testowania, ale właśnie teraz najlepiej skorzystać z takiej funkcjonalności – wtedy kiedy mało kto o niej jeszcze wie ;)

Odpowiedz na „MarkoAnuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here