Social Media

 

Social Media, czyli media społecznościowe to dzisiaj absolutny must have jeśli chcemy zaistnieć jako firma, osoba, produkt czy usługa. To także integralna i bardzo ważna część marketingu zintegrowanego, która jest doskonałym wsparciem dla kampanii reklamowych czy marketingu internetowego.

Z Facebooka, od kiedy aplikacje mobilne stały się ogólnodostępne, nie wylogowujemy się praktycznie wcale. Twitter poniekąd idzie w parze z tym pierwszym, więc i tu mamy transmisję 24/7. Nasze konto Google Plus również towarzyszy nam od świtu do zmierzchu, bo przecież sprawdzanie poczty na Gmailu to rzecz bardzo dla nas ważna. Bardziej lub mniej świadomie, płynie do nas każdego dnia ogromny strumień informacji, które przetwarzamy, analizujemy, część odrzucimy – częścią się podzielimy, a reklamodawcy i marketingowcy zacierają ręce.

Chcesz dowiedzieć się więcej jak dziś wygląda i dokąd zmierza Social Media? Zapraszamy do lektury wpisów z tej kategorii:

Nie każdy może być adminem, ale ktoś musi!

Posted by on 08:32 in Blog, Social Media | 1 comment

Nie każdy może być adminem, ale ktoś musi!

Wyobrażasz sobie, żeby klucze do Twojego domu były ogólnodostępne? Albo żeby pin do Twojej karty kredytowej posiadali Twoi pracownicy? A może dajesz wszystkim dostęp do swojej skrzynki mailowej? Zapewne żadne z powyższych nie ma miejsca w Twojej codzienności. Można by uznać, że ogarniasz bezpieczeństwo! Prawie. Bo jeśli zapytam o fanpage Twojej firmy na Facebooku, to obawiam się, że już nie będzie tak wzorowo. No to zastanów się przez chwilę, kto ma dane do Twojego profilu, kto jest administratorem, kto redaktorem i ilu ich tak naprawdę jest. Nie wiesz? Niedobrze.

Czytaj więcej

CS Group dla Kliniki Okulus – sukces w czerwcowym zestawieniu najlepszych fanpage’y w Polsce.

Posted by on 11:32 in Blog, Ciekawostki, Social Media | 0 comments

CS Group dla Kliniki Okulus  – sukces w czerwcowym zestawieniu najlepszych fanpage’y w Polsce.

Najnowszy raport Sotrender Facebook Trends po raz kolejny docenia wyniki pracy zespołu Facebook w CS Group Polska. Dzięki angażującej komunikacji prowadzonej na fanpage’u Kliniki Okulus, profil pojawił się w zestawieniu za czerwiec w kategorii Zdrowie „Zaangażowanie”, „Aktywni użytkownicy” i „Najlepsze posty”.

Czytaj więcej

Reklamy na messengerze

Posted by on 09:08 in Blog, Social Media | 0 comments

Reklamy na messengerze

Wojna o klienta pomiędzy gigantami cały czas trwa. Co chwilę słyszymy z mediów o nowościach w sieciach reklamowych Google’a i Facebooka. Nowe narzędzia wspomagające tworzenie reklam, coraz bardziej rozbudowane formaty reklamowe oraz poszerzanie zasięgu odbiorców to naturalne działania mające na celu utrzymać tempo wzrostu przychodów z reklam po obu stronach. Ale jak to się ma do rodzimego rynku biznesu w którym udział sektora MŚP wynosi aż 50% PKB?

Czytaj więcej

O czym i jak pisać na Fanpage’u?

Posted by on 13:08 in Blog, SEO Copywriting, Social Media | 6 komentarzy

O czym i jak pisać na Fanpage’u?

Dobrze jeśli to pytanie zadają sobie osoby, które postanowiły założyć firmowy fanpage. Zanim pierwszy post zostanie opublikowany na fanpage’u – należy mieć plan! Na Facebooku mamy 15-sto milionową publiczność, wiec błędy, komunikacja nierespektująca przeznaczenia serwisu, może rzutować na wizerunku firmy.

Czytaj więcej

Konkursy na Fanpage’ach. Czy warto je organizować?

Posted by on 12:26 in Blog, Social Media | 2 komentarze

Konkursy na Fanpage’ach. Czy warto je organizować?

Jakiś czas temu konkursy na Fanpage’ach były narzędziem do budowania liczby fanów. Aplikacje za pomocą, których można było organizować tego typu promocje udostępniały treść tylko fanom. Każdy, kto chciał wziąć udział w konkursie musiał polubić fanpage, a jeśli trybem wyłonienia zwycięzców było głosowanie użytkowników, to osoby głosujące również musiały polubić fanpage. Machina szła w ruch! Problemem jednak było to, że spora cześć pozyskanych w ten sposób fanów, niekoniecznie była zainteresowana firmą, jej działalnością i ofertą.

Czytaj więcej

Praktyki tworzenia reklam na Facebooku – wybór formy reklamy i targetowanie

Posted by on 09:46 in Blog, Social Media | 2 komentarze

Praktyki tworzenia reklam na Facebooku – wybór formy reklamy i targetowanie

Reklama produktowa. Samo to stwierdzenie może kojarzyć się różnie. Dla jednych brzmi jak „Hej! Jesteśmy fajni! Kup coś u nas!”, dla innych jest to forma zachęcenia, zaproponowania produktu firmy, bez wymuszania reakcji na odbiorcy. Która forma jest lepsza? Wszystko zależy od tego, kto zostanie naszym odbiorcą. Najlepsza forma reklamy trafi zarówno do osoby, która aktualnie szuka konkretnego produktu, ale też do osoby, która potencjalnie może być zainteresowana ów produktem.

Czytaj więcej

Kompletny przewodnik po marketingu na Pinterest

Posted by on 11:18 in Blog, SEM, SEO, Social Media | 0 comments

Kompletny przewodnik po marketingu na Pinterest

Użytkownicy serwisu Pinterest są zwarci i gotowy, by kupować.Jeśli jeszcze nie próbowaliście do nich dotrzeć, powinniście zacząć, więc na początek mamy dla was kilka wskazówek.

Czytaj więcej

Clickbait: Kilka rzeczy, których nikt Ci nie powiedział

Posted by on 11:46 in Blog, Ciekawostki, SEO, SEO Copywriting, Social Media | 3 komentarze

Clickbait: Kilka rzeczy, których nikt Ci nie powiedział

Clickbait: czym dokładnie jest i dlaczego ma duże znaczenie dla małych firm? Clickbait od dawna wykorzystywany jest przez marketingowców aby… Czytaj Dalej

Czytaj więcej

Facebook uruchamia odznaki weryfikacji dla firm lokalnych

Posted by on 16:11 in Blog, Ciekawostki, Social Media | 2 komentarze

Facebook uruchamia odznaki weryfikacji dla firm lokalnych

Strony firm z adresem fizycznym mogą zostać oznaczone odznaką weryfikacji, która potwierdza ich autentyczność. Na razie ta funkcjonalność jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii.

Czytaj więcej

Facebook tworzy „Przycisk Empatii” – czy będzie to „Nie lubię tego”?

Posted by on 14:58 in Blog, Ciekawostki, Social Media | 1 comment

Facebook tworzy „Przycisk Empatii” – czy będzie to „Nie lubię tego”?

Można powiedzieć, że przycisk „Nie lubię tego” jest najbardziej oczekiwaną funkcjonalnością przez użytkowników serwisu. Założyciel Facebooka Mark Zuckerberg powiedział podczas konferencji, że portal przygotowuje pewną funkcjonalność. Dowiesz się jaką

Czytaj więcej