SEO – Optymalizacja witryn pod wymogi wyszukiwarki

Świat marketingu zna SEO już od bardzo dawna, jednak zawsze było pomijane przez liczne grupy walczących o pozycje i tych, którzy wybierali szybką i łatwą drogę na skróty – choć tą metodę zwykliśmy nazywać pozycjonowaniem. Dzisiaj takie „sztuczki” nie mają prawa bytu, a wręcz narażają właścicieli stron na poważne konsekwencje ze strony wyszukiwarki. Jedyną słuszną alternatywą jest prowadzenie profesjonalnych działań Marketingu Zintegrowanego, którego nieodzowną i jedną z najważniejszych części jest właśnie SEO – z jednej głównej przyczyny – Google tego oczekuje.

Google jako najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce chce przedstawiać swoim użytkownikom jak najbardziej adekwatne odpowiedzi w postaci dobrych wyników wyszukiwania – taki jest cel nadrzędny wyszukiwarki. SEO ma pomagać w osiągnięciu tego celu.

Na naszym blogu przybliżymy Wam techniki, aktualne trendy oraz rozmaite ciekawostki dotyczące SEO, szans, zagrożeń, wyników wyszukiwania, zmian w algorytmie Google i wszystkiego, co powiązane z naturalnym i zgodnym z założeniami wyszukiwarki ingerowaniem w organiczne wyniki wyszukiwania.

Przeczytaj nasze wpisy z kategorii SEO:

SEO dla e-commerce: 6 sposobów na opisy produktów, które działają!

Posted by on 09:55 in Blog, E-commerce, SEO, SEO Copywriting, Strony www | 2 komentarze

SEO dla e-commerce: 6 sposobów na opisy produktów, które działają!

Prowadzisz e-sklep? Chcesz, by był lepiej widoczny w wyszukiwarce? W naszym poradniku podpowiemy, jak stworzyć dobre opisy produktów z uwzględnieniem zasad SEO.

Czytaj więcej

Fred w natarciu, zmiana algorytmu Google.

Posted by on 15:24 in Blog, SEO, Zmiany w algorytmie Google | 4 komentarze

Fred w natarciu, zmiana algorytmu Google.

8 marca Google zafundowało nam najprawdopodobniej kolejną aktualizację swoich algorytmów. Tradycyjnie odpowiedzi z strony Google(John Mueller) są jak zwykle „Wdrażamy aktualizację algorytmów codziennie”   Jednak Gary Illyes rzucił nieco więcej światła w tej kwestii, pisząc, że wszelkie zmiany wprowadzane w obecnym okresie są związane z algorytmem Fred.   Cała zmiana rozpoczęła się od burzy w SERPach trwającej do chwili obecnej.   Najprawdopodobniej obecne działania związane z zmianami algorytmu Fred dotyczą oceny linkowania i uderzają głównie w działania już od długiego czasu potępiana przez Google, spod znaku black-hat. Jednak na chwile obecną na bardziej szczegółowe informacje z strony Google musimy jeszcze poczekać. Źródło...

Czytaj więcej

informacja o bezpieczeństwie połączenia za pomocą protokółu HTTPS

Posted by on 13:55 in Blog, Ciekawostki, SEO, Strony www | 3 komentarze

informacja o bezpieczeństwie połączenia za pomocą protokółu HTTPS

Zgodnie z wrześniowymi zapowiedziami zamieszczonymi na https://security.googleblog.com/2016/09/moving-towards-more-secure-web.html

Czytaj więcej

Google: mobile-first indexing

Posted by on 13:41 in Blog, SEO, Wyszukiwarka Google, Zmiany w algorytmie Google | 0 comments

Google: mobile-first indexing

Kolejny rok z rzędu według raportu 2016 Digital, odnotowujemy wzrost ruchu w Internecie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. W październiku została przekroczona magiczna bariera 50%. Dane przedstawione przez firmę StatCounter mówią o 51,3% wszystkich odsłon stron internetowych wykonanych za pomocą urządzeń mobilnych.

Czytaj więcej

Słowa kluczowe w treści znika z GSC

Posted by on 15:42 in Blog, Ciekawostki, SEO, Video | 0 comments

Słowa kluczowe w treści znika z GSC

Koniec listopada przyniósł nam ostateczne usunięcie jednego z raportów z Google Search Console. Usunięty został raport dotyczący słów kluczowych w treści. O zmianie poinformował John Mueller na blogu Google dla Webmasterów. https://webmasters.googleblog.com/2016/11/saying-goodbye-to-content-keywords.html Informacje o tej zmianie pojawiły się już w maju podczas jednego z hangoutów z uczestnictwem Johna. Raport ten był już od dłuższego czasu nieaktualizowany. W efekcie otrzymywaliśmy listę fraz nieadekwatnych do tematyki prezentowanej na danej stronie. W chwili obecnej otrzymujemy coraz bardziej wydajny i dokładniejszy raport Analityki wyszukiwania, gdzie możemy nieco bardziej realnie zobaczyć, jakie słowa kluczowe kierują obecnie do naszej...

Czytaj więcej