Reklama w Google

Jedną z najważniejszych części marketingu zintegrowanego, a zarazem jedną z najszybszych w działaniu jest reklama w wyszukiwarce. Aby przekaz trafił precyzyjnie do konkretnych osób zainteresowanych produktem lub usługą bardzo dobrze jest skorzystać z kampanii linków sponsorowanych. Reklama w Google ma postać tekstu bądź grafiki co czyni ją atrakcyjną dla użytkowników. Dzięki reklamie w Google można skutecznie zaistnieć w wynikach wyszukiwania, a jej zasięg to ponad 90% polskich internautów.

Może nam się wydawać, że AdWords zastąpimy działaniami SEO. Nic bardziej mylnego – zbilansowane i wielopoziomowe strategie pozwolą na lepsze i efektywniejsze zwroty z poniesionych inwestycji. Pamiętajmy, że SEO, w przeciwieństwie do reklamy, jest działaniem długofalowym, na którego widoczne skutki trzeba poczekać. Reklama AdWords zaś to działanie niemalże „plug&play”.

Reklama to także stabilność – jest całkowicie nieczuła na zmiany w algorytmie i daje pełną możliwość szczegółowego analizowanie jej parametrów.

Jeśli chciałbyś poznać świat reklamy w Google bliżej, zachęcamy do zapoznania się z poniższymi wpisami z tej właśnie kategorii:

Kwietniowa pogoń za responsywnością, czyli drugie dno MOBILIzacji

Posted by on 18:18 in Blog, Ciekawostki, reklama w Google, SEM, SEO, SEO na wesoło, Wyszukiwarka Google, Zmiany w algorytmie Google | 2 komentarze

Kwietniowa pogoń za responsywnością, czyli drugie dno MOBILIzacji

Każda decyzja polityczna czy marketingowa (na wysokim szczeblu) podparta jest argumentacją oficjalną, publiczną – oraz faktyczną, z którą „wielcy” nie dzielą się z nikim, poza ekipą CEO, COO, SEO i pewnie jeszcze KFC. I może Was to zaskoczy, ale „Responsywne Powstanie Kwietniowe” również się łapie do tej zasady. Oto dwa dna wielkiej pogoni za RWD.

Czytaj więcej

AdBlock Plus i tajne porozumienie gigantów

Posted by on 13:10 in Blog, Ciekawostki, reklama w Google, Strony www, Wyszukiwarka Google | 3 komentarze

AdBlock Plus i tajne porozumienie gigantów

Puszczasz dziecku bajkę na tablecie i znów musisz czekać aż minie reklama? W ten czy w inny sposób każdy z nas chyba doświadczył uciążliwości reklam na YT i innych dużych serwisach. Rozwiązaniem miał być AdBlock Plus. Czy oby na pewno?

Czytaj więcej

Infografika: Jak Google walczyło ze złymi reklamami w 2014?

Posted by on 15:30 in Blog, Ciekawostki, Infografika, reklama w Google, SEM | 1 comment

Infografika: Jak Google walczyło ze złymi reklamami w 2014?

Jak Google walczy ze złymi praktykami w ich sieci reklamowej? Zapraszamy do zapoznania się z infografiką.

Czytaj więcej

Twój biznes w lokalnych wynikach wyszukiwania – część 5

Posted by on 17:28 in Lokalne SEO, reklama w Google, SEO, Video, Wyszukiwarka Google | 0 comments

Twój biznes w lokalnych wynikach wyszukiwania – część 5

Wprowadziłeś już swój biznes do lokalnych wyników wyszukiwania Google – czyli robimy lokalne SEO. Zobacz co mówi wyszukiwarka o poruszaniu się w świecie lokalnego SERP w 5 części filmiku wprowadzającego.

Czytaj więcej

Twój biznes w lokalnych wynikach wyszukiwania – część 4

Posted by on 13:57 in Lokalne SEO, reklama w Google, SEO, Video, Wyszukiwarka Google | 0 comments

Twój biznes w lokalnych wynikach wyszukiwania – część 4

Lokalne SEO, czyli kolejna część przygód Twojej Firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania – #4 część filmu instruktażowego Google, o tym jak zaistnieć w lokalnym SERP. Enjoy.

Czytaj więcej

Twój biznes w lokalnych wynikach Google – część 3

Posted by on 14:51 in Lokalne SEO, reklama w Google, SEO, Video, Wyszukiwarka Google | 0 comments

Twój biznes w lokalnych wynikach Google – część 3

Lokalne SEO przyszłość. Coś o wiele bardziej skutecznego i wymiernego niż inne, ingerujące w organiczne wyniki wyszukiwania działania. Oto 3, kolejna część oficjalnego poradnika Google jak zaistnieć ze swoim biznesie w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Czytaj więcej

Twój biznes w lokalnych wynikach Google – część 1

Posted by on 13:10 in Blog, Lokalne SEO, reklama w Google, SEO, Social Media, Video, Wyszukiwarka Google | 0 comments

Twój biznes w lokalnych wynikach Google – część 1

Lokalne SEO, czyli wprowadź swój biznes w lokalne wyniki wyszukiwania Google. Czy jest coś lepszego jeśli prowadzisz sklep, zakład usługowy czy inny biznes, który skupia się na obsłudze Klientów pod konkretnym adresem?

Czytaj więcej

Eyetracking, czyli e-marketing w 2015 z Heat Map

Posted by on 18:45 in Blog, Ciekawostki, reklama w Google, SEO, Wyszukiwarka Google | 2 komentarze

Eyetracking, czyli e-marketing w 2015 z Heat Map

Wszystko co związane z internetem, czy z komputerami ma to do siebie że bardzo szybko ewoluuje. Zmieniają się trendy, zmienia się moda (tak, w tym segmencie też jest moda) no i zmienia się odbiorca tegoż medium. No właśnie – jak się zmienia? A no na przykład tak, że inaczej CZYTA. A czytanie stron i SERP to nic innego jak Eyetracking. I o tym będzie ta rozprawa.

Czytaj więcej

Partnerstwo z Google jako Autoryzowany Partner MSP

Posted by on 15:32 in Blog, reklama w Google, Wyszukiwarka Google | 0 comments

Partnerstwo z Google jako Autoryzowany Partner MSP

Od 1 października 2014 roku Agencja interaktywna ClearSense, świadcząca usługi reklamowe dla sektora MSP, otrzymuje status Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords™. Oznacza to rozszerzenie

Czytaj więcej