Jedną z najważniejszych części marketingu zintegrowanego, a zarazem jedną z najszybszych w działaniu, jest reklama bezpośrednio w wyszukiwarce. Aby przekaz trafił precyzyjnie do konkretnych osób zainteresowanych produktem lub usługą bardzo dobrze jest skorzystać z kampanii linków sponsorowanych, czyli Google Ads. Reklama w Google ma postać tekstu bądź grafiki, co czyni ją atrakcyjną dla użytkowników. Dzięki reklamie w Google można skutecznie zaistnieć w wynikach wyszukiwania, a jej zasięg to ponad 90% polskich internautów.
Może nam się wydawać, że bez problemu Google Ads zastąpimy działaniami SEO. Nic bardziej mylnego – zbilansowane i wielopoziomowe strategie pozwolą na lepsze i efektywniejsze zwroty z poniesionych inwestycji. Pamiętajmy, że SEO, w przeciwieństwie do reklamy, jest działaniem długofalowym, na którego widoczne skutki trzeba poczekać. Reklama Google Ads zaś to działanie niemalże “plug&play”.
Reklama to także stabilność – jest całkowicie nieczuła na zmiany w algorytmie i daje pełną możliwość szczegółowego analizowanie jej parametrów.
Jeśli chcesz poznać bliżej świat reklamy w Google, zachęcamy do zapoznania się z wpisami z tej właśnie kategorii.