Reklama w Google

Jedną z najważniejszych części marketingu zintegrowanego, a zarazem jedną z najszybszych w działaniu jest reklama w wyszukiwarce. Aby przekaz trafił precyzyjnie do konkretnych osób zainteresowanych produktem lub usługą bardzo dobrze jest skorzystać z kampanii linków sponsorowanych. Reklama w Google ma postać tekstu bądź grafiki co czyni ją atrakcyjną dla użytkowników. Dzięki reklamie w Google można skutecznie zaistnieć w wynikach wyszukiwania, a jej zasięg to ponad 90% polskich internautów.

Może nam się wydawać, że AdWords zastąpimy działaniami SEO. Nic bardziej mylnego – zbilansowane i wielopoziomowe strategie pozwolą na lepsze i efektywniejsze zwroty z poniesionych inwestycji. Pamiętajmy, że SEO, w przeciwieństwie do reklamy, jest działaniem długofalowym, na którego widoczne skutki trzeba poczekać. Reklama AdWords zaś to działanie niemalże “plug&play”.

Reklama to także stabilność – jest całkowicie nieczuła na zmiany w algorytmie i daje pełną możliwość szczegółowego analizowanie jej parametrów.

Jeśli chciałbyś poznać świat reklamy w Google bliżej, zachęcamy do zapoznania się z poniższymi wpisami z tej właśnie kategorii