Reklama w Google

Jedną z najważniejszych części marketingu zintegrowanego, a zarazem jedną z najszybszych w działaniu jest reklama w wyszukiwarce. Aby przekaz trafił precyzyjnie do konkretnych osób zainteresowanych produktem lub usługą bardzo dobrze jest skorzystać z kampanii linków sponsorowanych. Reklama w Google ma postać tekstu bądź grafiki co czyni ją atrakcyjną dla użytkowników. Dzięki reklamie w Google można skutecznie zaistnieć w wynikach wyszukiwania, a jej zasięg to ponad 90% polskich internautów.

Może nam się wydawać, że AdWords zastąpimy działaniami SEO. Nic bardziej mylnego – zbilansowane i wielopoziomowe strategie pozwolą na lepsze i efektywniejsze zwroty z poniesionych inwestycji. Pamiętajmy, że SEO, w przeciwieństwie do reklamy, jest działaniem długofalowym, na którego widoczne skutki trzeba poczekać. Reklama AdWords zaś to działanie niemalże „plug&play”.

Reklama to także stabilność – jest całkowicie nieczuła na zmiany w algorytmie i daje pełną możliwość szczegółowego analizowanie jej parametrów.

Jeśli chciałbyś poznać świat reklamy w Google bliżej, zachęcamy do zapoznania się z poniższymi wpisami z tej właśnie kategorii:

Kolejne zmiany w reklamach Google Adwords!

Posted by on 10:42 in Ciekawostki, reklama w Google, Wyszukiwarka Google | 4 komentarze

Kolejne zmiany w reklamach Google Adwords!

Kolejne zmiany w reklamach Google Adwords! Nie chodzi o dodanie czwartej górnej reklamy Adwords w SERP, a skoro jeszcze nikt o tym nie napisał to będę pierwszy ;) Codziennie obserwujemy wyszukiwarkę. Dzięki temu możemy dostrzec wiele dynamicznych zmian.

Czytaj więcej

Znajdź odbiorców dla swoich reklam displayowych i wideo Google

Posted by on 14:23 in Blog, reklama w Google, SEM | 0 comments

Znajdź odbiorców dla swoich reklam displayowych i wideo Google

W ciągu dnia użytkownicy korzystają z różnych urządzeń – czytają najświeższe wiadomości na smartfonie, oglądają popularne wideo na tablecie czy planują egzotyczne wakacje na laptopie.

Czytaj więcej

Co tam w SEO na 2016? Uwaga! trochę więcej czytania – cz.2

Posted by on 15:24 in Blog, Lokalne SEO, reklama w Google, SEM, SEO, Wyszukiwarka Google | 5 komentarzy

Co tam w SEO na 2016? Uwaga! trochę więcej czytania – cz.2

Mamy początek 2016 roku.To doskonały czas na przewidywanie, co może się przydarzyć w tym roku. Niektóre zjawiska są już obecne od jakiegoś czasu i tylko zmieni się ich znaczenie, ale inne mogą być naprawdę zaskakujące.

Czytaj więcej

Przygotuj swój sklep internetowy na okres poprzedzający Boże Narodzenie?

Posted by on 13:40 in Blog, E-commerce, reklama w Google | 0 comments

Przygotuj swój sklep internetowy na okres poprzedzający Boże Narodzenie?

Święta Bożego Narodzenia, a w zasadzie poprzedzający je około dwumiesięczny okres, to czas prawdziwych żniw w handlu. Zasada ta, od lat sprawdzona w sprzedaży stacjonarnej, z oczywistych względów przeniknęła także do świata Internetu.

Czytaj więcej

5 faktów o tym, dlaczego YouTube jest kluczem do sukcesu Twojej marki

Posted by on 12:59 in Blog, reklama w Google, SEM, Social Media | 0 comments

5 faktów o tym, dlaczego YouTube jest kluczem do sukcesu Twojej marki

Co minutę dodawane jest 400 godzin materiałów, które ogląda miliardowa publika, z której 85% to nastolatki. Youtube, bo o tym serwisie mowa, jest jednym z największych i najbardziej efektywnych kanałów marketingowych wielu marek, który przynosi potężne zyski.

Czytaj więcej

Mobilegeddon uderzy w reklamy! o rany rany rany!

Posted by on 15:36 in Blog, reklama w Google, SEM, SEO, Wyszukiwarka Google, Zmiany w algorytmie Google | 1 comment

Mobilegeddon uderzy w reklamy! o rany rany rany!

Google jest na swoistej krucjacie mającej na celu oczyszczenie sieci mobilnej i dostosowanie ją do swojej wizji świata. W kwietniu miała miejsce aktualizacja algorytmu Google nazwana Mobilegeddon, którą można określić jako „świat mobile-friendly”, co w takim razie dalej? Obecnie Google wchodzi na nowy poziom „przyjazności” urządzeniom mobilnym i wypowiada wojnę wyskakującym w aplikacjach reklamom. Google wypowiada wojnę wyskakującym w aplikacjach reklamom! Click To Tweet Od teraz, informacja o reklamach będzie zawarta w teście zgodności stron z urządzeniami przenośnymi, które Google udostępniło webmasterom. Następnie, od 1 listopada, witryny które będą obciążone reklamami zostaną ukarane. Daniel Bathgate, specjalista i inżynier ds. wyszukiwarki Google, uzasadnia to w następujący sposób: „Nasze analizy pokazują, że nie jest to dobre, a może być frustrujące dla użytkowników, którzy oczekują zobaczenia zawartości strony internetowej.” Dla Google te zmiany są ukierunkowane w szczególności na wyniki wyszukiwania. Cały wysiłek (oczywiście) idzie w kierunku poprawy jakości wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Zmiany, jakie przyniesie Mobilegeddon dotyczyć będą przede wszystkim stron, które będą umieszczać „reklamy” niejako zmuszające do pobrania i instalacji aplikacji, wchodząc na stronę z wyników wyszukiwania. Nie będzie natomiast żadnych restrykcji co do reklam w danej aplikacji. Zmiany również nie dotkną wyskakujących na cały ekran powiadomień dotyczących zapisywania się do newslettera czy też akcji „Polub nas na Facebook’u”. Jak dotąd jednak nie widać, by wzrosła jakość stron mobilnych, natomiast na pewno wzrosła zdolność do zarabiania z nich pieniędzy. Google sygnalizował tę zmianę już w zeszłym miesiącu. Zaprezentowano wówczas wewnętrzne badania, które wykazały, że sugerowane reklamy danej aplikacji były mniej efektywne i bardziej irytujące dla użytkowników niż banery reklamowe. Kilka innych firm myśli jednak inaczej. Ich problemem jest to, że Google w najlepszym wypadku chce kontrolować doświadczenia użytkowników lub w najgorszym wypadku przejąć ich do siebie. Prezes YELP, Jeremy Stoppelman, wspomniał nawet słowo „monopol” jako określenie działań Google’a @jeremys is this about protecting consumers or protecting their search monopoly? — Jeremy Stoppelman (@jeremys) lipiec 24, 2015 Tak czy inaczej możemy się jeszcze zastanawiać o co chodzi temu Googlowi, że tak się zajął aplikacjami mobilnymi ;) Czyżby były one w przyszłości lepsze od wersji responsywnej strony hm hm hm – jak...

Czytaj więcej

Koniec telefonicznej weryfikacji wizytówek na Google Maps

Posted by on 17:36 in Blog, Lokalne SEO, reklama w Google | 2 komentarze

Koniec telefonicznej weryfikacji wizytówek na Google Maps

Weryfikacja telefoniczna firm na Google Maps była wygodna? To fajnie, bo już jej nie będzie. Google wyłącza tą opcję i pozostawia możliwość potwierdzenia poprawności danych wyłącznie za pośrednictwem kartki pocztowej z PIN. Yeey!

Czytaj więcej

Dość przypadkowych kliknięć w reklamy! Google postanowiło temu zaradzić.

Posted by on 16:12 in Blog, Ciekawostki, reklama w Google, SEM | 1 comment

Dość przypadkowych kliknięć w reklamy! Google postanowiło temu zaradzić.

Wyskakujące i trudne do zamknięcia reklamy nie od dziś są zmorą internetu. Każdemu zdarza się przypadkiem kliknąć reklamę, zwłaszcza korzystając z internetu z urządzenia mobilnego. Wielkie popupy reklamowe i malusieńkie krzyżyki zamykające tę wątpliwą przyjemność powodują irytację użytkowników.

Czytaj więcej

Kup w Google – usługa, która niebawem namiesza w ecommerce

Posted by on 11:40 in Blog, Ciekawostki, reklama w Google, SEM, Wyszukiwarka Google | 3 komentarze

Kup w Google – usługa, która niebawem namiesza w ecommerce

Wiadomość podana przez The Wall Street Journal z pewnością nie ucieszy gigantów handlu w sieci jakimi są Amazon czy eBay. Otóż użytkowniku – będziesz mógł kupować online wprost z SERP! Tak! z pominięciem strony sklepu. Fajnie?

Czytaj więcej

Innowacje w AdWords – live stream 2015

Posted by on 11:47 in Blog, reklama w Google, SEM, Video | 0 comments

Innowacje w AdWords – live stream 2015

Linki sponsorowane Google Adwords to produkt niesamowicie dynamiczny i wymagający stałego rozwoju. Raz na jakiś czas dokonywane są większe „odświeżenia” i zmiany, którymi warto się chwalić. Dlatego też, w ostatnim live streamie Google, Jerry Dischler, VP of Product Management – opowiada o aktualizacji i nadchodzących nowościach.

Czytaj więcej