Zakupy w sieci to już nawyk wielu polskich Internautów. Online kupujemy już dziś dosłownie wszsytko, a jeszcze nie tak dawno nie pomyśleliśmy nawet, aby po artykuły spożywcze biec do Internetu. Co więcej, coraz więcej marek nie wyobraża już sobie skutecznego działania bez dostępności online 24/7, co przejawia się bardzo mocno w ich strategii marketingowej. Budżety e-commerce stanowią dziś pokaźny fragment tortu reklamowego, a trend cały czas wskazuje na wzost inwestycji w sklepy online w najbliższych latach.
Warto przy okazji pamiętać, że prowadzenie sprzedaży online wiąże się nie tylko z posiadaniem sklepu internetowego, ale przede wszystkim z elastycznym zarządzaniem budżetem reklamowym, który pozwoli docierać z ofertą do wybranego odbiorcy we właściwym, optymalnym dla niego czasie.
Planujesz sprzedaż online? Szukasz sprawdzonych sposobów dotarcia do klientów Twojego sklepu? Sprawdź, czym warto się kierować prowadząc swój biznes online.