E-commerce

Blog jako narzędzie marketingowe dla sklepu internetowego

Posted by on 12:00 in Blog, E-commerce, SEO, Strony www | 6 komentarzy

Blog jako narzędzie marketingowe dla sklepu internetowego

Blog to szczególna forma kontaktu z klientem, ponieważ jest dwustronna. Czytelnicy mają kontakt z autorem – mogą skontaktować się z nim e-mailowo lub komentując każdy wpis/artykuł. Blogi mogą mieć różną formę od stron, gdzie zamieszczane będą wyłącznie artykuły i informacje prasowe po blogi zawierające wyłącznie materiały wideo.

Czytaj więcej

Porady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym

Posted by on 12:00 in Blog, E-commerce, Optymalizacja stron SEO, SEO, Strony www | 0 comments

Porady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym

Dobrze zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Nie od dziś wiemy, że odpowiednie przedstawienie towaru w witrynie sklepowej ma istotny wpływ na decyzje zakupowe klientów.
Handel elektroniczny rządzi się własnymi regułami. Zobacz jak zaprezentować produkt w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej