E-commerce

Jak zbudować wiarygodność i ułatwić korzystanie ze sklepu?

Posted by on 09:00 in Blog, E-commerce | 1 comment

Jak zbudować wiarygodność i ułatwić korzystanie ze sklepu?

Nawet najładniejsza strona nie osiągnie sukcesu, jeśli użytkownicy nie będą potrafili z niej korzystać i odnajdywać szukanych informacji.

Czytaj więcej

Promocje cenowe w sklepie internetowym i ich znaczenie

Posted by on 13:00 in Blog, E-commerce | 1 comment

Promocje cenowe w sklepie internetowym i ich znaczenie

Promocje są nieodłączną częścią sprzedaży produktów w sklepie internetowym. Jednak ich skuteczne stosowanie wymaga pewnej wiedzy, pozwalającej na odpowiedni dobór zarówno produktów, które chcemy promować, cen, które mają przyciągnąć klientów i zachęcić ich do zakupu.

Czytaj więcej

Typy klientów i proces zakupu w e-commerce

Posted by on 11:00 in Blog, E-commerce | 2 komentarze

Typy klientów i proces zakupu w e-commerce

Aby z powodzeniem zrealizować swój cel, potrzebna jest wiedza na temat tego, kim jest typowy klient sklepu internetowego i jakimi motywami kieruje się, robiąc zakupy w Sieci.

Czytaj więcej

Produkty w sklepie internetowym – ekspozycja i promocja

Posted by on 15:59 in Blog, E-commerce, SEO | 2 komentarze

Produkty w sklepie internetowym – ekspozycja i promocja

Odpowiednia prezentacja oferty to klucz do sukcesu finansowego w e-commerce. Internauta odwiedzający nasz sklep ewentualną decyzję o zakupie podejmuje na podstawie tego, co może zobaczyć i przeczytać.

Czytaj więcej

Klient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu

Posted by on 15:00 in Blog, E-commerce | 0 comments

Klient kupuje oczami. Kilka praktycznych wskazówek, jak przygotować piękną szatę graficzną sklepu

Ładna witryna potrafi zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Podobną rolę pełni strona główna w sklepie internetowym. Użytkownik, który trafia na dany adres w sieci w ciągu zaledwie kilku sekund potrafi ocenić czy chce tam zostać dłużej, czy też nie.

Czytaj więcej

Przygotuj swój sklep internetowy na okres poprzedzający Boże Narodzenie?

Posted by on 13:40 in Blog, E-commerce, reklama w Google | 0 comments

Przygotuj swój sklep internetowy na okres poprzedzający Boże Narodzenie?

Święta Bożego Narodzenia, a w zasadzie poprzedzający je około dwumiesięczny okres, to czas prawdziwych żniw w handlu. Zasada ta, od lat sprawdzona w sprzedaży stacjonarnej, z oczywistych względów przeniknęła także do świata Internetu.

Czytaj więcej

E-commerce: Pamiętaj o unikatowych opisach produktów w sklepie

Posted by on 14:00 in Blog, E-commerce, Optymalizacja stron SEO, SEO Copywriting | 3 komentarze

E-commerce: Pamiętaj o unikatowych opisach produktów w sklepie

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i ciężko pracujesz nad pozyskaniem każdego klienta, to jest jedna metoda, która wdrożona w ramy Twojego sklepu przełoży się na większe zyski.

Czytaj więcej

Podstawowy marketing w sklepie internetowym – kilka wskazówek

Posted by on 14:34 in Blog, E-commerce, Optymalizacja stron SEO, SEO, Strony www | 2 komentarze

Podstawowy marketing w sklepie internetowym – kilka wskazówek

Działania marketingowe na stronie sklepu powinny przede wszystkim budować wśród klientów zaufanie, rozpoznawalność, renomę i przywiązanie, czyli cechy podstawowe dobrej marki. Co zatem należy zrobić, aby wyróżniać się w gąszczu e-sklepów?

Czytaj więcej

Blog jako narzędzie marketingowe dla sklepu internetowego

Posted by on 12:00 in Blog, E-commerce, SEO, Strony www | 6 komentarzy

Blog jako narzędzie marketingowe dla sklepu internetowego

Blog to szczególna forma kontaktu z klientem, ponieważ jest dwustronna. Czytelnicy mają kontakt z autorem – mogą skontaktować się z nim e-mailowo lub komentując każdy wpis/artykuł. Blogi mogą mieć różną formę od stron, gdzie zamieszczane będą wyłącznie artykuły i informacje prasowe po blogi zawierające wyłącznie materiały wideo.

Czytaj więcej

Porady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym

Posted by on 12:00 in Blog, E-commerce, Optymalizacja stron SEO, SEO, Strony www | 0 comments

Porady E-commerce: Prezentacja towaru w sklepie internetowym

Dobrze zaprezentowany produkt to sprzedany produkt. Nie od dziś wiemy, że odpowiednie przedstawienie towaru w witrynie sklepowej ma istotny wpływ na decyzje zakupowe klientów.
Handel elektroniczny rządzi się własnymi regułami. Zobacz jak zaprezentować produkt w swoim sklepie internetowym.

Czytaj więcej