aleRanking! Czy wiesz, że…

4
3834

 

 

aleRanking.pl - ranking firm, opinie

 

 

Nową platformą komunikacji marketingowej dla firm MŚP, wspierającą działania w obszarze budowania świadomości marki i utrzymywania dobrego wizerunku w Internecie, są wyszukiwarki firm oparte o ideę rankingów, jak np. aleRanking.

Serwisy tego typu łączą klasyczne funkcjonalności lokalnego wyszukiwania firm – w mieście, powiecie, województwie – z oczekiwaniami Internautów szukających w pobliżu dobrego specjalisty z danej branży. Należy pamiętać, że w tym przypadku „dobry” często jest oceną czysto subiektywną, wystawioną nie tylko z uwagi na atuty oferty lub walory świadczonych usług, ale także pod wpływem opinii i rekomendacji innych osób.

Z tego też powodu rankingi wykorzystują autorskie systemy punktacji, weryfikując zarówno informacje podawane przez same firmy, jak i sprawdzając, czy dana firma jest polecana przez jej klientów, bądź jak często jest wybierana.

W serwisie aleRanking zgrupowano zarówno rankingi opracowane z myślą o klientach biznesowych – np. ranking biur rachunkowych, biur projektowych i architektów, geodetów, jak i z myślą o konsumentach szukających np. polecanego warsztatu samochodowego, taniego stomatologa, dobrego weterynarza lub profesjonalnego zakładu pogrzebowego.

Serwis aleRanking, zwłaszcza dla firm, które dla promocji własnego wizerunku firmowego chcą wykorzystać narzędzia e-PR, udostępnia usługę opracowania i publikacji artykułu sponsorowanego. Na uwagę zasługuje fakt, że adres www w Wizytówce firmy oraz w stopce kontaktowej w artykule wizerunkowym ma atrybut dofollow, co czyni z aleRanking.pl dobre miejsce do realizacji działań linkowania w ramach taktyk SEO.

Przeczytaj również:  30 września zniknie średnia pozycja w Google Ads. Jakie wskaźniki efektywności kampanii otrzymamy w zamian?

Reasumując, aleRanking to serwis z potencjałem dla firmy, dzięki któremu można realizować działania brandingowe wraz z elementami strategii linków SEO oraz pozyskać wartościowy ruch.

e-book Jak promować firmę na lokalnym rynku
5/5 - (1 vote)

4 KOMENTARZE

  1. Patrząc z perspektywy Kowalskiego, trudno uwierzyć w takie rankingi, bo skoro są one subiektywne, to można nimi manipulować. Sprawa ta ma miejsce na przykład na jednym z rankingów polskich lekarzy (pozwolę sobie nie przytaczać adresu), gdzie firmy pozycjonujące same dzwoniły do lekarzy z ofertą pisania pozytywnych komentarzy na ich temat. Czuć pewien zgrzyt? Chyba samemu trzeba sobie na to odpowiedzieć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here