Treść w sieci jako sprzymierzeniec Twojej marki

Treść w sieci jako sprzymierzeniec Twojej marki
5 (100%) 5 votes

Search-Engine-Marketing-by-Clearsense

Mówienie jednym i spójnym językiem w swojej treści internetowej jest bardzo ważne dla spójności dla marki. Ale mówienie ciągle o tym samym i w ten sam sposób po pewnym czasie stanie się męczące i nudne. A skoro treści internetowe – zarówno te na stronie internetowej jak i poza nią – mogą stać się nudne to uderzy to głównie w użytkowników, a w konsekwencji w wyniki wyszukiwania. Co więc należy zrobić?

Należy odświeżyć bądź zmienić te treści, które uważamy za przynoszące więcej szkody niż pożytku.

Oto kilka sugestii, jak w prosty sposób odświeżyć zawartość (istniejących i nowych treści) – dla stron internetowych, blogów, poczty elektronicznej i biuletynów czy artykułów – i uczynić je bardziej interesującymi, bardziej wartościowymi i automatycznie dzięki temu bardziej SEO-friendly co przyniesie nam lepszą widoczność w wynikach wyszukiwania i tym samym więcej klientów:

  • Spróbuj popatrzeć na swoją ofertę lub produkt z innej, nowej perspektywy. Użyj punktu widzenia użytkownika, sprzedawcy lub klienta do zbadania tematu, a bardzo możliwe, że dzięki temu odkryjesz zalety swojej oferty, o których nie pomyślałeś wcześniej.
  • Pochwal się wynikami przed / po dzięki skorzystaniu z Twoich produktów/usług. Możesz opisać również studium przypadku w konkretnych sytuacjach.
  • Nie skupiaj się stricte na produkcie/usłudze. Pomyśl o szerszych działaniach wokół produktu lub usługi. Kto bierze w nich udział i jaki ma to wpływ? Dzięki szerszemu spojrzeniu na temat uda Ci się przekształcić to w ciekawą historię.
  • A może jednak skup się na detalach?. Wybierz szczegółowe informacje na temat produktu lub usługi, a potem informują o tym, jak to działa, jak to zostało zrobione, jak z tego korzystać i co daje skorzystanie z Twojej oferty.
  • Lokalizacja to wszystko. Czy Twój produkt lub usługa wykorzystywane są w różny sposób w różnych regionach? Skoncentruj się na jednym z regionów i podaj różnice.
  • Pokaż historię. Firmy, często mają bogatą historię zawierającą ciekawe informacje, o których wiedzą nie liczni. Pokaż, jak Twój produkt lub usługa była wykorzystana przez lata.

Co zatem zrobić, gdy przygotujemy już treść artykułu, którym chcemy się podzielić.

Możemy zdać sobie sprawę, iż nie po to włożyliśmy tyle wysiłku i mnóstwo czasu w stworzenie tego jakże wartościowego materiału, aby teraz pozostał nie zauważony – na przykład na blogu, który jest odwiedzany, głównie przez naszych stałych klientów.

Wyobraź sobie sytuację, że Twój artykuł znajduje się na dużym portalu.

Pamiętaj, że każdego dnia Twoi potencjalni Klienci wędrują po sieci w poszukiwaniu informacji, czytając interesujące treści na wielu popularnych portalach. Im bardziej interesujący jest artykuł i częściej odwiedzany portal tym większe szanse na przeczytanie Twojego artykułu, a co za tym idzie zapoznania się z Twoją firmą – a kto wie może artykuł będzie na tyle interesujący, że użytkownicy podzielą się nim ze swoimi znajomymi i dzięki temu dotrzesz do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów?

Takim portalem może być na przykład PKT.pl z działem porad i aktualności branżowych.

Bez dwóch zdań na pewno warto umieszczać artykuły mówiące o produktach i/lub usługach Twojej firmy w sieci. Im większy portal, tym większa ilość użytkowników zapozna się z Twoim przekazem.

Autor: clearsense

Agencja Interaktywna ClearSense - specjaliści od Marketingu Zintegrowanego w sieci. Czytaj naszego bloga i bądź zawsze na bieżąco w branży e-marketingu, SEO, SEM, reklamy w Google oraz nowych technologii.

Podziel się

1 komentarz

  1. Dobra treść kosztuje, niestety coraz więcej bo nie sztuką jest napisać świetny artykuł, który potem jest umieszczony na śmieciowych stronach przez co nikt go nie przeczyta. Promocja content-u kosztuje znacznie więcej niż jego stworzenie.

    Post a Reply

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trackbacks/Pingbacks