Infografika: Jak Google walczyło ze złymi reklamami w 2014?

Infografika: Jak Google walczyło ze złymi reklamami w 2014?
3.67 (73.33%) 3 votes

infografika google reklamy

Na oficjalnym blogu Google pojawiła się infografika przedstawiająca przegląd 2014 roku pod kątem zwalczania złych praktyk reklamowych w Google.

„Mamy zespół analityków, którzy pracują przez całą dobę, aby chronić użytkowników i nadal doskonalić naszą technologię wykrywania i identyfikacji złych reklam (…) jest to istotny element utrzymania naszych reklam czystych i przyjaznych.”

W roku 2014 wyłączonych zostało więcej niż 524.000.000 złych reklam i zablokowano ponad 214.000 reklamodawców.

„Choć stanowi to niewielką część całkowitych reklam na naszej platformie – zdecydowana większość reklamodawców przestrzega naszych zasad i działa w sposób odpowiedzialny – mimo to cały czas staramy się zachować czujność w celu ochrony użytkowników przed złymi praktykami reklamowymi.”

Więcej informacji w poniższej infografice.

 

infografika Fighting Bad Advertising Practices on the Web

Źródło: adwords.blogspot.com

Autor: Kamil Kanigowski

Pasjonat optymalizacji stron internetowych od 2010 roku. Obecnie zajmujący stanowisko specjalisty SEO w jednej z największych agencji interaktywnych w Warszawie. Aktywnie optymalizuje duże oraz mniejsze serwisy internetowe wykorzystując całą wiedzę oraz zdobyte doświadczenie. Entuzjasta Wordpressa oraz afiliacji.

Podziel się

1 komentarz

  1. Swoją drogą jestem ciekawy ile poprzez blokady samych wydawców Google zaoszczędziło. W sieci wciąż krąży masa plotek o blokadach bez powodu, które z kolei działają na korzyść Google. Z drugiej strony zwiększona ochrona klientów Adwords wpływa na zwiększone zaufanie reklamodawców. Interesuje mnie jaki procent zarobków Google wyciąga z reklam w wyszukiwarce w porównaniu do tych na stronach wydawców.

    Post a Reply

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trackbacks/Pingbacks