#BrightonSEO – byliśmy, słuchaliśmy, opowiadamy

#BrightonSEO – byliśmy, słuchaliśmy, opowiadamy
5 (100%) 2 votes

konferencja brighton seo poczatek wystapien

nie jestę fotografę ;)

Brighton – poza tym, że jest miastem-domem dla jednego z największych spotkań specjalistów z całego świata zajmujących się marketingiem w sieci i zrzesza ich wszystkich pod wiele mówiącą nazwą #BrightonSEO, to jest również gospodarzem około 7400 firm, z czego około 1495 z nich stanowią firmy z sektora IT i biznesów „cyfrowych”, przyczyniając się tym samym do wkładu prawie 1 mld (funtów) dla lokalnej gospodarki. Zacnie :)

Brighton jest również czymś na kształt naszego Sopotu czy Jastrzębiej Góry – no może poza tym sektorem IT.

Ten twórczy talent znajduje odzwierciedlenie w różnorodności i wzroście społeczności cyfrowej w Brighton. W najnowszym raporcie „Tech Nation” , dowiadujemy się, że „cyfrowa” część Brighton została uznana za jedną z najszybciej rozwijających się w Wielkiej Brytanii, osiągając wzrost o 91% między 2010, a 2013 i, że ten wzrost spowodował najwyższe stężenie firm cyfrowych w Wielkiej Brytanii na jednego mieszkańca. Zacnie po raz 2 :)

Ale przecież zapewne nie o tym chcecie przeczytać;)

Brighton ferris wheel koło takie jak w Londynie tylko ze to jest w Brighton

Konferencja #BrightonSEO w Anglii

Konferencja BrightonSEO odbywa się dwa razy do roku w Anglii w Brighton, pięknym nadmorskim mieście, które łączy w sobie „cyfrowych zapaleńców” i najnowsze trendy technologiczne ze stylową, klasyczną architekturą z XVIII wieku.

Na tą konferencję zjeżdżają prelegenci, specjaliści, dyrektorzy oraz freelancerzy z całego świata, aby wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu – nas też nie mogło na nim zabraknąć.

Całe wydarzenie ma miejsce w Brighton Dome i już od progu dzieje się tyle, że nie sposób wybrać ciekawych prezentacji czy posłuchać o nowych narzędziach czy innowacyjnych rozwiązaniach.

brighton seo konferencja dome

Brighton – wszędzie czuć „magię” SEO

W czasie konferencji ma miejsce ok 40 wystąpień w 3 różnych salach – całe mnóstwo tematów, z których niestety czasem trzeba wybierać, ponieważ dzieją się równolegle z innymi. Na wiele z nich jest się również dość ciężko dostać. Liczba miejsc jest ograniczona, a kolejki jak w PRL.

W tym roku, 9 kwietnia odbywały się sesje i szkolenia w podgrupach, zamknięte i bardzo ukierunkowane. A główny event – ten masowy, dla wszystkich, miał miejsce 10 kwietnia czyli w piątek.

Na pewnym etapie doświadczenia i działalności, na takie spędy nie jeździ się aby się uczyć. Tu chodzi o pewne niuanse, nowinki, detale oraz upewnianie się, że obrana droga jest słuszną. Z całą pewnością jest to miejsce, w którym należy być i uczestniczyć wybierając wszystko co najlepsze, aby móc na bieżąco weryfikować swoje działania – dzięki temu możemy z czystym sumieniem powiedzieć, że nasze usługi stoją na bardzo wysokim poziomie, o czym mogą przekonać się nasi klienci.

molo położone w Brighton jak pałac i mnóstwo zabawy - pier

Zdradzając możemy tylko powiedzieć, że zdecydowana większość rozmów dotyczących SEO dotyczyła Content Marketingu, Mobile oraz Wyszukiwań Lokalnych – były to HOT (TOP) 3 tematy poruszane w czasie konferencji jak i w tzw. kuluarach. Oczywiście nie zabrakło narzędzi, sposobów oraz rozmów dotyczących usuwania filtrów czy kar ręcznych ze stron www :)

Na koniec dodam tylko, że SEO ma się dobrze i wcale się nie kończy, a mam nadzieję, już nie długo będziemy świadkami rozkwitu dobrego, wartościowego SEO wśród świadomych klientów, czego sobie i Wam życzę :)

Coraz częściej również zauważamy, że to pojęcie „puchnie” – rozrasta się o nowe dodatki niczym drożdże. PR, tradycyjny marketing, big data analysis i kilka innych, zdawałoby się zewnętrznych rzeczy, coraz bardziej przyklejają się do SEO i wpływają na nie. Witamy w świecie marketingu zintegrowanego. Warto o tym pamiętać.

Pozdrowienia dla SEO-znajomego z Warszawy, z którym spotkaliśmy się na tym zacnym evencie!

Autor: Kamil Kanigowski

Pasjonat optymalizacji stron internetowych od 2010 roku. Obecnie zajmujący stanowisko specjalisty SEO w jednej z największych agencji interaktywnych w Warszawie. Aktywnie optymalizuje duże oraz mniejsze serwisy internetowe wykorzystując całą wiedzę oraz zdobyte doświadczenie. Entuzjasta Wordpressa oraz afiliacji.

Podziel się

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trackbacks/Pingbacks