5 adresów URL od Google, które powinieneś znać robiąc SEO Lokalne

5 adresów URL od Google, które powinieneś znać robiąc SEO Lokalne
5 (100%) 3 votes

Google Dla Firm - Google Maps - Aktualnosci

W świecie Lokalnego SEO istnieje kilka adresów prosto od Google, które powinieneś znać, ponieważ mogą Ci one ułatwić życie :)

Poniżej lista tych, których możesz potrzebować, a korzystając z nich zwiększysz widoczność w Twoim Lokalnym SEO.

Aby w pełni skorzystać z tym adresów musisz poznać numer CID Twojego biznesu. „Googlowy” numer CID możesz znaleźć w szybki sposób wykonując te 3 proste kroki:

  1. Wejdź na swoją wizytówkę Google Plus – Google Moja Firma i przejdź na zakładkę „O stronie”
  2. Wejdź w źródło strony
  3. Naciśnij ctrl + F i wyszukaj – CID – długi ciąg liczb w cudzysłowie to numer CID

1. Jak dostać się do profilu Kreatora Map Google dołączonego do strony G +:

http://www.google.com/mapmaker?gw=90&cid=

2. Jak zobaczyć stronę G+ w pamięci podręcznej:

Każdy wie, że można wpisać adres URL do wyszukiwarki Google i kliknąć przycisk menu rozwijanego, aby wyświetlić „kopię”. Jednak to powoduje wyświetlenie pustego ekranu dla adresu URL Google Plus.

Wystarczy dodać &strip=1 na końcu i można zobaczyć cały tekst z Google Plus, jak Google buforował go po raz ostatni, podczas crawlowania.

3. W jaki sposób sprawdzić, czy Google filtruje Twoją stronę:

Wystarczy dodać &filter=0 na końcu adresu URL zapytania, który wpisujesz w wyszukiwarce

4. Jak pozbyć się spersonalizowanego wyszukiwania?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego widzisz witryny, które były przez Ciebie odwiedzane przez cały czas w rankingu, wyżej niż ktokolwiek inny?

Dodaj &pws=0 w adresie URL po zadaniu zapytania

5. Jak dodać bezpośredni odnośnik do opinii ze strony Google Moja Firma:

Wystarczy, że dodasz ?hl=pl&review=1 na końcu adresu URL swojej wizytówki w Google Plus. Taki bezpośredni link możesz łatwo umieścić na swojej stronie i zacząć zdobywać opinie.

Autor: Kamil Kanigowski

Pasjonat optymalizacji stron internetowych od 2010 roku. Obecnie zajmujący stanowisko specjalisty SEO w jednej z największych agencji interaktywnych w Warszawie. Aktywnie optymalizuje duże oraz mniejsze serwisy internetowe wykorzystując całą wiedzę oraz zdobyte doświadczenie. Entuzjasta Wordpressa oraz afiliacji.

Podziel się

2 komentarzy

  1. zgadza się linki nie działają dla nowego g+. szczególnie ważny link z opiniami był fajny. czy jest jakiś sposób na nowy g+ ?

    Post a Reply

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Trackbacks/Pingbacks